Economie

Licitatie pentru promovarea turistica a României

Ministerul pentru IMM, Comert si Turism va organiza în aceasta luna o licitatie prin care vor fi desemnate firmele care vor asigura campaniile de marketing pentru promovare interna si externa a României. „Campania se desfasoara pe doua planuri. Pentru piata interna vom promova Delta Dunarii, programe de toamna pentru litoral, programul balnear „O saptamâna de refacere” si programele „Craciun în România” si „Vacante la tara””, a declarat, ieri, Lucia Morariu, secretar de stat în minister, citata de Mediafax. Ea a adaugat ca a doua parte a campaniei si cea mai importanta este cea de promovare externa. „Din acest an, compania care se va ocupa de creatie va face si difuzarea spoturilor. Pâna acum se faceau separat. în plus, vom începe discutii cu mai multe televiziuni, pentru cofinantarea unor emisiuni de turism”, a precizat Morariu. Bugetul ministerului pentru aceste proiecte se ridica la circa 1,5 milioane euro.